SZUKAJ
INIFORMACJA DOTYCZĄCA COOKIES
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej dowiesz się klikając w poniższy link "POLITYKA PRYWATNOŚCI".
POLITYKA PRYWATNOŚCI
filtruj

REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo zareklamowania rzeczy wadliwej.

W razie konieczności możesz skorzystać z:

  • gwarancji producenta - o ile taka została udzielona a także nie minął okres gwarancyjny, albo
  • rękojmi - w przypadku, kiedy towar ma wadę.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu - możesz również odstąpić od zawartej Umowy kupna-sprzedaży - więcej informacji na ten temat znajdziesz na strone Odstąpienie od umowy.

Gdzie zgłosić reklamację?

Produkt/-y, które chcesz zareklamować, należy odesłać na adres:

Warsztat24.pl Sp. z o.o.

ul. Strzykały 262-300 WRZEŚNIA

Prosimy podać:

  1. numer zamówienia - przyspieszy to proces obsługi Państwa zgłoszenia,
  2. powód (krótki opis), dlaczego zdecydowali się Państwo reklamować dany produkt,
  3. opcję, z której chcecie Państwo skorzystać (gwarancja, rękojmia, odstąpienie od Umowy).

Proces rozpatrywania reklamacji

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zgodnie z Twoim wyborem:

  1. wymienimy towar na wolny od wad - o ile wymiana na nowy egzemplarz będzie możliwa (tj. produkt będzie dostępny w naszym magazynie lub u naszych dostawców),
  2. zwrócimy środki za dokonane zamówienie,
  3. obniżymy cenę reklamowanego produktu.

Pozasądowe (polubowne) sposoby rozpatrywania reklamacji

Każdy Klient w procesie składania reklamacji może skorzystać z pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów.

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl.

 

Kategorie produktów
Kategorie produktów

Lakiernictwo+
Blacharstwo+
Smart Repair+
Mechanika+
Artykuły BHP+
Autokosmetyka+

USTAWIENIA
styl

odśwież strone
xPerto PWApp version. 2.0.21.0247
© 2019 - 2024 Codepolis Sp. z o.o.
All rights reserved.
Moje  kontoKategorie