Posiada bardzo dobra przyczepność do PCV, służy do regeneracji ochrony antykorozyjnej po naprawach blacharko-lakierniczych. Tworzy trwale elastyczną, hydrofobową powłokę bardzo dobrze przylegającą do podłoża. Preparat testowany w komorze solnej (wytrzymałość 1000 godzin). Wosk do konserwacji podwozia można aplikować na surową i zagruntowaną blachę. Powierzchnie pokryte podkładami i lakierami nawierzchniowymi oraz na powłoki antykorozyjne z PCV, gumy/żywicy, gumy/bitumu oraz na powłoki z wosku.
Preparat w pojemniku należy dobrze wymieszać poprzez wstrząsanie (1-2 minuty).
Następnie należy zerwać zabezpieczenie nakrętki i zamocować pistolet do konserwacji w pojemniku. Preparat nanieść równomiernie pod ciśnieniem od 3,0 do 5,0 bar z odległości około 25-30 cm. Optymalna temperatura aplikacji wynosi od +10oC do +25oC. Nanosimy jedną do dwóch warstw.